Pakiety kardiologiczne

Szanowni Państwo!

Choroby serca i naczyń są najczęstszymi chorobami występującymi wśród Polaków. Aż 30% polskiej populacji choruje na nadciśnienie tętnicze, około 50% zgonów osób poniżej 75 rż. wynika z chorób serca. Wiele z tych chorób rozwija się powoli przez wiele lat, a pierwsze objawy mogą pojawiać sie dopiero wtedy, gdy choroba jest już zaawansowana.

Niezwykle ważne jest zatem jak najwcześniejsze wykrywanie chorób układu krążenia i ich profilaktyka. Pamiętajmy, że lepiej zapobiegać niż leczyć! Proste działania jak zdrowe odżywianie, regularne uprawianie sportu, a także okresowe badania mogą uchronić przed rozwojem choroby serca lub przynajmniej wykryć ją na wczesnym etapie, gdy leczenie jest znacznie skuteczniejsze.

Poniżej przedstawiam proponowane przeze mnie pakiety badań i oceny kardiologicznej. Zakupiony pakiet można wykorzystać samemu lub podarować bliskiej osobie w formie karty podarunkowej.

Zachęcam Państwa do wykonywania badań profilaktycznych !

Lek.Magdalena Kociuk
specjalista kardiolog

Pakiety kardiologiczne:

Pakiet podstawowy „Zdrowe serce”

Zakres badań:

-EKG spoczynkowe,
-BMI, CTK,
-morfologia,glukoza, kreatynina,GFR,potas, cholesterol całkowity, cholesterol LDL, cholesterol HDL, triglicerydy,
-konsultacja kardiologiczna z omówieniem wyników badań i wydaniem zaleceń.

Pakiet umożliwia szeroką ocenę obecności czynników ryzyka mogących prowadzić do rozwoju miażdżycy, choroby wieńcowej,zawału serca czy udaru mózgu Zawiera także konsultację kardiologiczną umożliwiającą ocenę wyników badań i wydanie stosownych zaleceń. Szcególnie polecany dla osób po 40 roku życia , dotychczas „zdrowych” , a niejednokrotnie nieświadomych zagrożeń wynikających na przykład z niewykrytego w porę podwyższonego poziomu cholesterolu czy nieleczonego nadciśnienia tętniczego.

Cena pakietu „Zdrowe serce” : 190zł.

Pakiet kontrolny „ Serce pod kontrolą”.

Zakres badań:

-EKG spoczynkowe,
-BMI, CTK,
-morfologia, glukoza, kreatynina,GFR, potas, cholesterol całkowity, cholesterol LDL, AlAt,
-konsultacja kardiologiczna z omówieniem wyników badań i wydaniem zaleceń.

Polecany dla osób z już rozpoznaną chorobą serca – pacjentów po zawale serca, po zabiegach na tętnicach wieńcowych (angioplastyce przezskórnej czyli tzw. „wszczepianiu stentów” czy „balonikowaniu” oraz po operaji pomostowania aortalno-wieńcowego – tzw. „by-passy” ). Pakiet umożliwia ocenę aktualnego stanu układu krążenia, wpływu stosowanych leków w tym ich ewentualnych działań ubocznych, weryfikację dotychczasowego leczenia i realizacji celów terapeutycznych oraz wydanie dalszych zaleceń .

Cena pakietu „Serce pod kontrolą”: 190zł.

PAKIET KROK PO KROKU

KROK 1

Do zaproszenia na badanie dołączone jest skierowanie na badania laboratoryjne – z tym skierowaniem należy zgłosić się do Punktu Pobrań Laboratorium (adresy punktów pobrań na skierowaniu) w dowolnym dniu od poniedziałku do piątku na czczo w godzinach od 07:30 do 10:00 celem pobrania krwi na badania. Badania są opłacone i nie należy wnosić wówczas żadnych opłat-jedynie oddać krew.Wyniki badań zostaną automatycznie przekazane do Gabinetu – pacjent nie musi ich odbierać w Laboratorium .

KROK 2

Po wykonaniu badań z krwi proszę zadzwonić pod nr tel. 720 770 972 i ustalić termin wizyty konsultacyjnej (ważne aby poinformować rejestratorkę o tym,że jest to wizyta w ramach pakietu profilaktycznego).Wizyty konsultacyjne w ramach pakietów profilaktycznych będą odbywać się wyłącznie w środy w godzinach od 16:00 do 19:00.

KROK 3

W wyznaczonym dniu proszę zgłosić się do Gabinetu (ul. Okopowa 18B/IV, Biała Podlaska) celem przeprowadzenia pozostałych badań z pakietu, omówienia wyników i uzyskania dalszych zaleceń.